Test

Onsdag

Idag har mann vatt i skolan från 9.30 till 16.00. Super kul ^^ Nej men kom till skolan för att med min grupp påbörja en marknadsundersökning vi ska göra i statistik 2 kursen. Men ja vi kom ju inte jätte långt. Men mobiloperatörer ska de handla om antagligen. Inget bättre förslag träffade vår hjärna i förmiddes. Sen var det föreläsning 13.00. Man kan ju säga att statistik börjar bli lite dryyygt.
Plus har jag haft värsta tur då min vän Billy har gått ekonomi tidigare och jag har kunnat låna hans gammla böcker, men nu har dom tatt slut. Och jag hittar inte boken på bibblan den är utlånat tills den 7:e. Vet ej om jag ska vänta, och kanske sumpa tid för läsning, och läsa massa sista veckan som jag iochförsej alltid gör xD Eller köpa boken går för nått på 300 kr!? Jag fattar fan inte hur studenter (som inte bor hemme) klarar sej. Hyra, mat och allt det där, plus ska man vid varje ny kurs köpa kurslitteratur för många hundra kronor ibland upp till 1000 spänn!!? Sinnessjukt.

Sen har man tränat oxå ikväll, spinning :D

Kommentarer
Postat av: wiki

din bortskämda lilla alleballe!

min kurslitt / mån i förra kursen gick på runt 1000. du verkar lite shopaholic så dra ner på kläderna å sånt så klarar du dej. borde väl du kunna räkna ut som läser ekonomi å allt! fyy dajj

2009-01-21 @ 22:36:20
Postat av: Marielle

Kul att du vill vara med och tävla :-) En vinnare kommer att dras ikväll kl 22. Kika in då! Kram

2009-01-22 @ 08:29:42
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: emma

Man kan inte bara spendera längre, det funkar inte!!! Something you must learn.. Nu plugga rjag med and I like it!!! Vi får se om det fortsätter. Ska du med på lördag vännen? puss

2009-01-23 @ 09:40:35
URL: http://emargaretha.blogg.se/

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test