Test

Popcorn till lunch

När jag sitter och pluggar blir jag alltid sugen på nått, kanske är rastlösheten som talar. Så jag poppade lite popcorn som jag nu sitter o smaskar på :)

Det är ganska okoncentrerat när jag sitter och plugggar. Tv:n står på som sällskap ^^ haha och datorn står på brevid. För detmesta nått ätbart som stör. Så de händer att en stund sitter man och tittar på tv:n, andra räknar man lite och tredje stunden tittar man lite på datan. Men jag hoppas det går in ändå!! :) Jag har haft tur med de senaste tentorna, även om jag inte pluggat så mycket har jag klarat dom. Pluggar väl antagligen på rätt saker, även om man inte vet vilka de är ;)


Kommentarer

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test