Test

Söndag

Har suttit och pillat på mitt cv idag. Skrivit dit och tatt bort lite. Känns som det ändå ser bra ut problemet är väl det personliga brevet man sen ska skriva. Usch ja. Sen kommer problemet vart man ska söka? Det är ju knappt några företag som själv lägger upp ansökningar. Jag kan tänka mej de flesta jobb, jag älskar o jobba va de än är oftast. Men ja jordgubbsplockning och sånna det hade jag aldrig pallat, det går bort.

Ifall man nu inte får något sommarjobb vilket kanske är ganska troligt så får man väl kanske ta det jädra körkortet för en gång skull. Om de nu kommer hända aah blir så trött vill ju ha de men har alltid nån bortförklaring för att slippa övningsköra. Tråkigt tråkigt.

Städning borta på firman väntar och kanske en runda till gymmet :)

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test