Test

Städa och rensa

Jag känner mej ganska duktig nu. Har vatt och städat borta på firman och efter det kom jag hem och bestämde mej för att hjälpa mamma rensa ut hennes garderob. Städa gick för en gångs skull smort. Men när vi kommer till min mammas garderob blev det svårt. Min mamma är en riktigt sån jag-kan-inte-slänga-det-kan-man-ha-till-blablabla-vi-kan-ge-bort-det människa. Hon får inte in att folk själva har för mycket och de vill absolut inte ha mera skit. Speciellt inte när de är gingantiska t-shirtar som man hade förr med massa konstiga tryck. Om jag hade bestämt hade nog mer än halva garderoben åkt till Afrika på direkten. Det stora problemet är att hon inte äns kan skicka iväg det som jag har rensat ur min garderob äns, nej de har nog legat i en påse över ett år nu. Roligaste när vi städa var att jag såg att hon tog med sej något och gikc ut ur rummet så jag smög efter henne och såg att hon hade stoppat ner ett antal tröjor i en påse i ett annat rum som hon skulle då spara, Hahah men jag kom på henne! Trots det så åkte ändå en hel del ner i en påse som ska lämnas och åka till dom som behöver, ska försöka få henne och köra ut det så snart som möjligt, vill ha bort det.  

Nej nu ska jag äta kvällsmat och dricka lite te :)


Såhär skulle de se ut, organiserat!

Kommentarer
Postat av: Rwan

Glöm inte imorn 9.30 darling:)

2009-01-25 @ 19:40:32

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test