Test

The Hills Lauren and the wardrobe of my dreams

Har tittat på några avsnitt av The Hills. Lauren Conrad har fan garderoben av mina drömmar!! Finns de en mindre bra outfit hon haft? Nej hon ser alltid bra ut. Hade man haft den garderoben hon har hade man vatt sjukt lycklig. Synd bara man inte har hennes plånbok, då jävlar ^^


Om man ska snacka om serien The Hills, så kan man ju bara fråga sej varför Heidi fortfarande är tillsammans med Spencer?! Asså har han gjort henne något bra? De är nått som inte är rätt med den människan! Ahjaa det går att älta hur länge som helst.

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

jobbar i en icabutik :)

2009-01-25 @ 11:35:03
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Cristel

hihi samma här, men jag såg en tjej i somras som hade ärldens finaste långklänning och då tänkte jag att om hon kan så kan jag ;P

2009-01-25 @ 14:04:16
URL: http://cristelles.blogg.se/
Postat av: Rwan

I love The Hills!!! Bästa serien ever!! Och ja, jag vill också ha Laurens garderob:)

2009-01-25 @ 19:38:07

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test