Test

Idag

Det blev inte madagaskar 2 eftersom de va fullt. Utan det fick bli Vi hade i alla fall tur med vädret igen. Inte bittra var vi för det utan den va riktigt kul faktiskt. Eftersom det inte var alls många i biosalongen så hördes vi ganska mycket. Skrattattacker! Jag köpte även dom berömda biopopcornen. Tog bara en liten för trodde inte jag kunde kränga en mellan, men som vanligt var den slut innan filmen började äns.


Efter bian begav vi oss ut i vinterrusket. Fy fan va rått det var ute idag vilket berodde mest på vinden. Emma o Janni i ett tomt o vintrigt Kristianstad. Det var verkligen inte mkt människor ute idag, o de gjorde de rätt i eftersom inget va öppet och det tog oss en del rundturer för att hitta en restaurang som inte va stängd.


Men vi kom fram till att äta på "Kristianstad Restaurang", nästan det ända som var öppet. Jag o Emma valde Entrecote och gud den va verkligen god! Inte ofta jag äter ute o tycker att de ä jätte gott brukar bara vara medelmåttigt men åh detta rekommenderar jag! Man fick grillade grönsaker till. Champnjoner, tomat, morot och annat smått o gott. Och pommesen o bearneisesås. Vattnas det inte i munnen? ;)



Kommentarer
Postat av: emma

Jag måste hålla med dig haha, de va nästan roligare o se den filmen för där va mindre folk hihi. Ja hade inte förväntat mig att den skulle va så kul direkt :) positivt. maten var urgod men ja tror sällskapet ändå gjorde hela grejen hihi. Tack för en trevlig dag :) Puss på dig!

2009-01-07 @ 09:51:30
URL: http://emargaretha.blogg.se/

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test