Test

Dagen D

Det var upp tidigt imorse, till tandläkaren. Näär jag kom dit hade jag tydligen inte tre hål längre :S Antingen lurar tandläkaren mej bara för att jag senare ska betala för lagningar eller så va där väl inget hål längre, men de låter ju märkligt om de nu va de sist. I alla fall borrrade hon en tand som de va hål i, sen tog hon bara lite på en annan tand eftersom hon först inte hitta något i den heller men de va väl ett litet litet hål hon kunde fixa till.  
Fick en bedövningsspruta, de känndes skiit mysko denna gången. Förr har de vatt (i alla fall på mej) så man var bedövad i käken känns typ som när handen soover små stickor lite och så känner man knappt nått när man tar på kinden. Men denna gången kände jag hela kinden när man tog på den bara att musklerna dog typ så jag kunde inte le helt sne såg jag ut haha xD Och de var inte vid munnen o kinden utan det var övre kinden o upp i ögat skiiit konstig känsla var det kunde knappt blinka eftersom musklerna inte fungerade som de skulle. Ajaa.

Senare på dagen började vi vid den hemska tiden fyra och slutade sju! Den tiden man minst fungerar, hjärnan hänger inte med. Sjukt trött och uttråkad av statistik skiten. En vecka kvar till tentan och jag vet inte om jag orkar börja plugga på skiten nej de är hemskt bara en massa kompliserade formler vad ska man ha det till liksom?!

Om ni fattar förklara för mej? för min hjärna fungerade inte efter sex på dagens föreläsning!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Hihih, verkligen inte. Men "vill man vara fin får man lida pin" ;P hih!

2009-01-08 @ 21:09:30
URL: http://emiliel.blogg.se/

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test