Test

Torsdagen

Igåår blev det en låång dag, 20 timmars.

Fick gå upp 4.50, ser mycket tidigare ut än typ 5.10 fast det inte skiljer sej så mycket. Började jobba på Biltema 6. När man väl kommit upp så är man pigg som en ärta, eller igentligen trött och flummig mest.
Efter tolv när jag slutat jobbet mötte jag upp Selma på centralen och vi drog mot lund för shopping. Jag har shoppat skit mycket senaste veckan känns det som, och det blev ännu mera i Lund :) Like it!
Och klockan nio var det dags för bio Änglar o Demoner, som var grymt bra. Jojjomen, så va de.

Kommer btw sakna lilla Temlan som åker till Bosnien på Lördag o stannar flera veckor <3 Vi kommer ha mycket o prata om när vi ses igen :D

Kommentarer
Postat av: selma

kommer sakna dig meee...blir kuuul när vi ses...love u

2009-06-12 @ 22:32:52
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min lilla tävling


Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test