Test

090303

Där glömde man nästan bort att blogga idag :O OMG hahah

Dagen började iaf med att jag hade ställt klockan på en timme för sent så jag illa nog fick komma fem minuter försent och gå in i aulan när alla tittade. Men de var inte så farligt ganska skönt att man fick sova en timme extra :D Sen har de väl bara rullat på föreläsning, sen vidare till Blic på linsundersökning. Eftersom jag då haft linserna förlänge hade mina ögon lite syrebrist osv, så fick testa nu i två veckor ett par linser som ska släppa in mer syre. Så mina ögon blir mindre irriterade. Sen drog man vidare upp till mormor och käkade. Och därefter blev man upphämtad av pappa och körde för att hitta present till mamma som fyller år på torsdag :P sen kom man hem och Johanna kom hit. Bara en massa skit idag :D Men nu ska jag lägga mej läsa om jag kunde drömma och titta på sex and the city. Imon är man ledig Wiiee! :D

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test