Test

090309

Så fint selma bloggade innan, tycker hon borde skaffa sej en egen blogg ;)

Ikväll har jag i alla fall tränat, var nog två veckor sedan sist har ju vatt lite småsjukt. Och de gick braaj, härligt o komma igång igen. Dock hade de vatt mycket roligare om man hade tränat me en vän, men de dissar gymet nu för tiden. Ahja. Sen har jag läst ut om jag kunde drömma :) ska reservera uppföljaren när jag hör din röst oxå. Kanske boken är bättre när man inte sett filmen, för denna gång tyckte jag nog filmen va bättre hihih även om alla säger tvärtom. Bilder är bätte än text ;) ahja nej nu ska jag slappa vidare här i sängen sen blir de väl att nanna, imorgon är det skoldag igen.

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test