Test

090311

Eftersom detta har vatt en så himla trååkig dag råkade jag klicka in mej på nätshopping sidor. Och eftersom jag redan har en innevarande beställning på H&m så klickade jag hem lite flera saker tills vecka 15 då jag kommer få de sakerna. Sååå länge man har fått vänta, de va nog i mitten av Januari jag gjorde den första beställningen. Men men H&m är alltid ett säkert kort. Vill även göra en beställnign på Nelly men i dont know (A). Shoppingsugen till max nu. Kanske ska vänta med att köpa upp alla pengar tills Stockholm som vi åker om tre veckor :D


Dagens köp (+ armbandet längre ner)


Tre bikini är redan beställda i år, farligt. Brukar alltid bli några per sommar. Dock den som är rosa på bilden är köpt i svart, har aldrig haft en svart bikini så tänkte de va dags. Plus vill jag testa Bandeau så de blev två sådana, de är super snyggt och va ju ganska hett i fjor oxå. Så bara sommarklädes beställning :) Läängtar sjukt mkt!


Kommentarer

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test