Test

090323

Idag har jag i stort sett spenderat all min tid hos mormor. Och denna dag har vatt tråk. PLugget går ej framåt det räcker man tittar på en ex-tenta sen är man helt confused. Eftersom man inte lyssnat på föreläsningarna, de har ju vatt så sjukt tråkiga, så känner man inte igen något. Tre böcker har vi att läsa oxå och när ska man hinna och få intresset för det! Usch nej. De borde tänka igenom sina val av föreläsare för och föreläsningarna är bra så lär man sig mycket bara utav dem. Nu vet jag inte vad jag ska göra eller hur jag ska plugga till denna tenta!! Och plus allt annat skit som händer och trasslar ihopa sej.

Stod iallafall i mitt horoskop idag att kärleken kommer jag möta på den minst anade platsen jag inte besöker ofta denna vecka :S Hum får väl hoppas på de då :)

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test