Test

Allå

Igår råkade bli fullspäckad så inge inlägg :/

Jag hann precis vakna sen var det direkt att göra vid sej och dra in mot staden me min lilla kusin ;) Eftersom jag skulle på skönhetsmässan lite senare (vilken va en flopp) så hade jag utgångs kläder o shit med mej in, orkade inte åka fram o tillbaka. Fick bli att göra vid sej hos mormor och sedan dra till mässan. Den va så kass att vi gick efter tio minuter och åt, men vi ville ju se Peter Wahlbäcks ståupp så vi dök upp där igen senare. Sen blev det förfest hos Linda och ut på class :) Lagom kul kväll kan man väl beskriva den. Ahjaaa nej nu e jag bajsa trött o jag ska spinna vid fem!? buuh knappt vaknat ännu. Nej de blir det slapp tills dess.

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test