Test

packa packa!?

Håller på och funderar ut lite olika outfits jag ska packa ner till Sthlm trippen. Ja minst en outfit per dag måste man ha ju, kanske en eller flera finare outfitar? :S Får se om packningen blir bra eller den urartar känns som de kommer ta hela väska. Jag som skulle spara plats till möjliga inköp, men de är väl bara o trycka ner sen ;)
Kände att de va lägligt att packa kläder o så idag sen resten imon anners glömmer man säkert nått ^^ Vilken man antagligen ändå kommer göra Hihi 

Åååh va de ska bli skönt me en liten semester! Välbehövlig :D
Så konstigt man ej vatt i sin egen huvudstad förr, nej det är på tiden. Kommer yra runt där me en karta i handen haha Nee jag e faktiskt bra på att ta mej runt geografiskt så de ska lösa sej anners hara jag mina kopanjoner och såklart min Sthlm bebodda Wicki!

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test