Test

Selma gästbloggar

tja!! jag får den äran o gästblogga i alieeeeeeeees blogg :). vi sitter i biblioteket och håller på med vårt organisations arbete. hon och jag har kommit på att vi ska skirva om sextrakesserierna som hon blev utsatt för på hennes förra jobb hahaha(hälsningar till chefen). vi ska snart ta bussen 7 min över och äntligen åka hem wieeeeee. alliie ska bjuda hem en viss man imorgon  nice....eller nån annan dag denna veckan hihi...ehh jag är ingen bloggare som det kanske märks.
Tack o hej från mej puss puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Undrar vem den mannen är:p Är ni klara med övningsuppgiften? Du är ingen bloggare men du skulle passa som en:) eller hur alexandra? Hade varit kul om du och Rwan hade haft blogg med!

2009-03-09 @ 16:04:02
URL: http://onlyyouandme.blogg.se/
Postat av: selma

de e den mystiske mannen haha skojar...jo vi är nästan klara.du det tog mig en halv timme o komma på allt detta hahah...

2009-03-09 @ 16:42:58
Postat av: Ida

hahaha skämtar du? tog det så lång tid att komma på att skriva vad ni gjorde:P man vänjer sig:)

2009-03-09 @ 19:44:46
URL: http://onlyyouandme.blogg.se/
Postat av: Rwan

Hehe vad duktig du e Selma;)

2009-03-09 @ 20:39:34

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test