Test

090327

Daagen började helt för jävligt! JAg tog mej in till stan och sedan vidare ut mot högskolan. Tenta var ju dagens händelse. När jag komemr fram går jag mot Aulan för tänkte att de va där vi skulle va, men nä där var de låst så jag tar mej till en annan byggnad där de ska stå var vi har tentan.. Och så stod det att vi skulle va på yllan :O I freaked out då va klockan redan nio då tentan startade!! Jag hade 30 min på mej att ta mej dit, ligger på söder i stan, för sen brukar man inte få komma in. Så då tänkte jag om jag hinner med bussen 7 över så kan jag nog hinna i tid. Men nej då går det inga bussar så tidigt! Så jag börjar gå mot näsby för där bruakr de gå bussar oftare, när jag e typ framme kör en buss precis förbi mej, jag fick fan spel. Så då va de bara att promenera vidare. Jag gick o gick, hade ju satt på mej mina klackaar oxå så hade en aning ont när man kom fram efter knappt en timme!! Ahja man fick motion iallafall. Som tur är förstod dom och jag fick gå in o göra tenta. Inte för det gick speciellt bra. Nej blir nog ett U men nu har jag iaf gjort den. Lite förkunskap inför omtentan. hahah


Ahja sen blev de en lååång fika på stan me girlsen myys!
Nu är jag hemma och ska slappa. Känns som man kommer bli sjuk :S Kanske efter den kallsvettiga promenaden imorse. Iiiih!


Kommentarer
Postat av: Rwan

Men gumman:( Och jag tyckte att jag var stressad. Det är ju inget jämfört med dig:/

Nu e det över iaf;)

2009-03-27 @ 20:09:17
Postat av: selma

asså de galna fan....jag har Skit ont i fötterna:(

2009-03-27 @ 21:24:52

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test