Test

Ops


Detta blev det efter träningen! Lönt o träna? Nja. Testade iallafall Mc feast Deluxe Bacon. Den va inte helt fel, gottig. Men alldeles för stoor. Orkade inte en hel meny :P 

Friskis & Svettis firade däremot 25 år idag, så de bjöds på en massa. Frukt, gelehallon, gainomax, poweraid, mössa, Wasa knäckebröd och flaskor med funlight saft. Visst gillar man gratisgrejor :) Och så var de ju gratis att träna, fast nu har jag ju redan årskort. Synd jag inte tar tillvara på det bara, då tyckte man de kändes mkt när man la 2000 på kortet och lovade att man skulle träna mycket, men neh har varit för slapp nu när man igentligen ska träna för beach 09. Bättring!!  

Kommentarer
Postat av: CAISA

Mumma! ;)



Jag måste också börja ta tag i träningen igen.. själv har jag nämligen också köpt ett kort på Friskis & Svettis. Var duktig och tränade 2 ggr i veckan till en början... men nu var det länge sedan jag tränade :P Skärpning!

2009-05-07 @ 20:41:17
URL: http://caisaj.blogg.se/

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test