Test

Future?!

Gud så tråkigt jag har, så nu slänger jag iväg ett inlägg :)
Ligger i sängen med datan i knäet, o gör inte något vettig som alltid när man kommer hem efter skolan. Loggar in på facebook ett tiotal gånger bara för att, även om det inte har händer något. Btw så är de nya facebook så jobbigt att man inte orkar läsa! Nej när ska man ta tag i sitt liv o göra nått vettigt som man kan ha nytta av.
Jag vill uppfylla drömma och göra förändringar men ändå tycks inget hända. Men det blir ju vad man gör det till, ska bara komma på vad man vill i livet först kanske och våga ( vilket jag är sämst på )!

Kommentarer
Postat av: Ida

vad har du för drömmaR?

2009-10-27 @ 18:03:28
Postat av: Anonym

Jaa de e dom jag måste hitta :D

2009-10-27 @ 18:43:06
URL: http://alliiee.blogg.se/
Postat av: Rwan

Oj oj nu är the blogchics back on track;D

2009-10-27 @ 20:42:18

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test